RVS-master tai pažangiausia ir sparčiai plintanti ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje technologija. Besitrinantys susidėvėję metalo paviršiai atsistato metalo keramikos pagrindu. Jos unikalumas - variklių, pavarų dėžių, reduktorių ir t.t. remontas atliekamas automobilio eksploatacijos metu, tai yra jų neardant.
RVS-master – tai atstatomoji remonto sudėtis - smulkios dispersijos, daugiakomponentinis susintetintas mineralas (serpantinitas, šungitas, nefritas) ir specialiųjų priedų bei katalizatorių (know-how) mišinys. RVS netirpsta jokiame skystyje, tame tarpe, nei degaluose, nei tepaluose, bet dera su visais jų tipais.
Paruoštas mišinys supilamas į variklio karterį per alyvos užpylimo angą. Susimaišęs su tepalu karteryje, mišinys patenka ant trinties veikiamų paviršių: stūmoklių – cilindrų grupės, alkūninio ir paskirstymo velenų, tepalo siurblio ir kt. RVS-master, varikliui veikiant, dėl metalinių paviršių trinties iššaukia reakciją, kurios metu lydosi naujas metalo keramikos sluoksnis, storesnis ten, kur didesnė trintis arba kur didesnis susidėvėjimas.
RVS-master savybės >>